Aller au contenu

Welcome To Dublin


Invité flyingwedge

Messages recommandés

Invité flyingwedge
Posté(e)

J'aimerais accueillir votre grand club à Dublin une fois plus, le site de votre victoire célèbre sur usap. Je me souviens de tendrement l'être au quart final dans la ville rose et voit votre bannière « accueille les amis de Trevors » dans le stade. C'est merveilleux que nous ferons une fois rencontre plus dans cette compétition stupéfiante dans un à demi final comme l'an dernier. Qui jamais gagne peut l'être seulement bon pour le jeu que nous aimons. Vous voir tous sur le 30e.

Posté(e)

Thank you flingwedge! :original:

It will be a pleasure to come to Dublin to drink a beer with leistermen!! :drinks

Parigot_Paris
Posté(e)

Thank you flingwedge! :original:

It will be a pleasure to come to Dublin to drink a beer with leistermen!! :drinks

Joco means with LeiNstermen, he knows Leicester too so he is confused! :sorcerer:

Posté(e)

J'aimerais accueillir votre grand club à Dublin une fois plus, le site de votre victoire célèbre sur usap. Je me souviens de tendrement l'être au quart final dans la ville rose et voit votre bannière « accueille les amis de Trevors » dans le stade. C'est merveilleux que nous ferons une fois rencontre plus dans cette compétition stupéfiante dans un à demi final comme l'an dernier. Qui jamais gagne peut l'être seulement bon pour le jeu que nous aimons. Vous voir tous sur le 30e.

Thanks dude, we are also really excited to face your team !

Perhaps you should write in english because google traduction is not really good :crying:

Posté(e)

Thank you flingwedge! :original:

It will be a pleasure to come to Dublin to drink a beer with leistermen!! :drinks

Joco means with LeiNstermen, he knows Leicester too so he is confused! :sorcerer:

:smile:

yes, of course... :sorcerer:

Thank you Parigot_Paris... :chinois::whist:

Parigot_Paris
Posté(e)

Thank you flingwedge! :original:

It will be a pleasure to come to Dublin to drink a beer with leistermen!! :drinks

Joco means with LeiNstermen, he knows Leicester too so he is confused! :sorcerer:

:smile:

yes, of course... :sorcerer:

Thank you Parigot_Paris... :chinois::whist:

Yes I know, we're not going to Dublin! :whist: Might be going to Cardiff, you never know! :cray:

Posté(e)

Dublin is pure Magic !!

Been there twice in a year with ASM, and loved every minute of it !

Great city, great people, great stadium (Aviva is simply incredible !!!), well, i wish i could get there more often !

Enjoy !

Posté(e)

I think Bourrin - I mean Nag :sorcerer: - will enjoy this topic! :smile:

Posté(e)

Dublin is pure Magic !!

Been there twice in a year with ASM, and loved every minute of it !

Great city, great people, great stadium (Aviva is simply incredible !!!), well, i wish i could get there more often !

Enjoy !

i'm agree ! :original:

Posté(e)

Dublin is pure Magic !!

Been there twice in a year with ASM, and loved every minute of it !

Great city, great people, great stadium (Aviva is simply incredible !!!), well, i wish i could get there more often !

Enjoy !

i'm agree ! :original:

No. You agree, but you are not agree ! lol

Je sens en effet que bourrin va aimer ce topic. :smile:

Posté(e)

Don't forget to have a special drink in the Kielys of Donnybrook !

The Die Hard Brennan ! We spent a great moment :drinks

81_Donnybrook.jpg

Posté(e)

Don't forget to have a special drink in the Kielys of Donnybrook !

The Die Hard Brennan ! We spent a great moment :drinks

81_Donnybrook.jpg

In general, all pubs are great when you seek for beer.

:drinks:drinks:drinks:drinks

Posté(e)

Dublin is pure Magic !!

Been there twice in a year with ASM, and loved every minute of it !

Great city, great people, great stadium (Aviva is simply incredible !!!), well, i wish i could get there more often !

Enjoy !

i'm agree ! :original:

No. You agree, but you are not agree ! lol

Je sens en effet que bourrin va aimer ce topic. :smile:

Sorry !

la prochaine fois, je demanderai à Google Translator :shaun:

Posté(e)

Don't forget to have a special drink in the Kielys of Donnybrook !

The Die Hard Brennan ! We spent a great moment :drinks

81_Donnybrook.jpg

In general, all pubs are great when you seek for beer.

:drinks:drinks:drinks:drinks

The Die Hard Brennan is a special coktail (it's not a beer), look at the picture, you can see it's composition :sorcerer:

Posté(e)

This topic is very nice!

Agatha Christie

Posté(e)

Don't forget to have a special drink in the Kielys of Donnybrook !

The Die Hard Brennan ! We spent a great moment :drinks

81_Donnybrook.jpg

In general, all pubs are great when you seek for beer.

:drinks:drinks:drinks:drinks

The Die Hard Brennan is a special coktail (it's not a beer), look at the picture, you can see it's composition :sorcerer:

Yep, looks nice. Got to taste it someday...

Posté(e)

flyingwedge, i'm sorry i have deleted your member name. I am a spam problem.

Les chinois encore :chinois:

Bon ben ouais, ça arrive.... Font chier les rosbifs

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
×
×
  • Créer...